Arkeologinen kulttuuriperintö Oulussa -yleisötilaisuus

Oulussa on vireillä Kulttuuriympäristön teemayleiskaava. Sen tavoitteena on ajantasaistaa ja tuoda esiin kulttuuriympäristöön liittyvää tietoa Oulussa. Yleiskaava on ehdotuksena nähtävillä 31.5.2024 saakka.

Kajaaninkadulla remontti, katu aukaistu ja siellä remotti-ihmisiä. Taustalla Oulun Tuomiokirkko.

Marianna Niukkanen / Museovirasto, Arkeologinen kuvakokoelma

Tervetuloa kuulemaan Oulun arkeologista kulttuuriperintöä luotaavista tutkimuksista. Oulussa on vireillä Kulttuuriympäristön teemayleiskaava. Sen tavoitteena on ajantasaistaa ja tuoda esiin kulttuuriympäristöön liittyvää tietoa Oulussa. Yleiskaava on ehdotuksena nähtävillä 31.5.2024 saakka (Kulttuuriympäristön teemayleiskaava).

Kylistä kaupungiksi – Arkeologinen kulttuuriperintö Oulussa yleisötilaisuus
ma 27.5.2023 klo 18.00
BusinessAsema, Hallituskatu 36 B
Tilaisuuteen on mahdollisuus osallistua myös etänä: Teams-linkki